Stillingsannonse:

TV2.no søker redaksjonssjef (fast)

Søknadsfrist: 14. november

Denne artikkelen er over fem år gammel og kan derfor inneholde utdatert informasjon.

Er du lederen vi er ute etter?

TV2.no søker en redaksjonssjef for underholdningsjournalistikken vår.
En av de viktigste oppgavene dine blir å bygge TV 2s underholdningsdekning digitalt. Du vil bli TV2.nos hovedkontaktpunkt for program-og publiseringsavdelingen i TV 2, samt flere produksjonsselskap og deskene i TV 2.

Du vil bli en del av innholdsledelsen i TV2.no. Dette gir deg stor påvirkning på strategi, retning, utvikling og produkt i avdelingen, men også i TV 2 som helhet.

Stillingen innebærer medarbeideransvar og rapporterer til TV2.no-sjef.
Det er ikke turnus.

Viktige egenskaper:

  • Du har ledererfaring – og er opptatt av ledelse
  • Du har jobbet på digitale plattformer og er interessert i å utvikle TV 2 digitalt
  • Du har kompetanse rundt video på digitale plattformer.
  • Du har et strategisk hode, men klarer også å jobbe operativt
  • Du er inspirerende og opptatt av å bygge folka dine
  • Du har interesse for underholdningsinnhold generelt – og kjent med TV 2s programinnhold spesielt
  • Du er tydelig i kommunikasjonen med kolleger, ledere og medarbeidere
  • Du har god presseetisk forståelse
  • Stor arbeidskapasitet

Stillingen er i Oslo. Vi oppfordrer kvinner til å søke.

Har du spørsmål om stillingen kan du kontakte:
TV2.no-sjef, Derek André Bjølgerud, tlf. 971 25 078 eller deb@tv2.no
Klubbleder Henrikke Helland, tlf. 911 36 639 eller henrikke.helland@tv2.no

SØK STILLINGEN HER:

Firma: Tv 2 AS

TV 2 har hovedkontor i Media City Bergen, en ledende medieklynge sentralt plassert i Bergen.
Her samles aktører innen media, teknologi, utdanning og forskning, som Bergens Tidende, Bergensavisen,
NRK, TV 2 og deler av Institutt for informasjons- og medievitenskap.

TV 2 er Norges største kommersielle TV-kanal og et av landets sterkeste merkevarer. Kanalen er en del av mediehuset TV 2, der virksomheten omfatter både lineær-TV og strømme-TV, samt Norges raskest voksende nyhetsnettsted, TV2.no. Mediehuset TV 2 står bak en rekke etablerte merkevarer som TV 2, TV 2 Nyhetskanalen, TV 2 Zebra, TV 2 Livsstil,
TV 2 Sportskanalen, TV 2 Humor, TV 2 Sumo, TV2.no og TV 2 Skole.
Selskapets visjon er å skape uforglemmelige øyeblikk, mens de grunnleggende verdiene er å sjarmere, engasjere og utfordre. TV 2 driver betydelig forretningsutvikling knyttet til morgendagens medier.

Powered by Labrador CMS