Stillingsannonse:

TV2.no søker etter frontredigerer (fast)

Søknadsfrist: 16. juni

Trives du i sentrum av en hektisk nyhetsdesk?

Estetisk sans vil også være en fordel når du skal servere det norske folk en innbydende meny.

TV2.no søker en frontredigerer.

Du har ansvaret for å deske TV2.nos forside på desktop og mobil.

Sammen med vaktsjef er du avgjørende for hvordan saker og annet innhold blir presentert, både på våre egne flater og i sosiale medier.

Vi ser etter noen med stor arbeidskapasitet som trives når det koker på desken.

Du må være kreativ og tabloid, men samtidig trygg på presseetikken.

Estetisk sans vil også være en fordel når du skal servere det norske folk en innbydende meny.

Frontredigererne går i turnus med regelmessige dag-, kvelds- og helgevakter.
De fungerer som vaktsjef i helgene.

Viktige egenskaper:

  • Du har stort konkurranseinstinkt
  • Du trives med å jobbe i team, men er selvstendig nok til å ta avgjørelser
  • Du har solid presseetisk forståelse
  • Du har jobbet på digitale plattformer
  • Du har bred nyhetsinteresse (nyheter, sport og underholdning)
  • Du er strukturert og har stor arbeidskapasitet
  • Du har et tabloid nyhetshode og et godt og kreativt språk
  • Du er interessert i hva leserne/seerne våre er opptatt av – og opptatt av innsikt

Hos oss får du:

  • Muligheten til å forvalte TV 2s innhold til over en million unike brukere hver eneste dag
  • En pulserende arbeidsplass med et stort TV-hus i ryggen som satser digitalt
  • Et godt arbeidsmiljø, både faglig og sosialt

Stillingen er i Oslo i TV 2s lokaler sentralt i Bjørvika.

Søknadsfrist: 16.juni

Hvis du har spørsmål om stillingene kan du kontakte:

Desksjef på TV2.no, Ida Falch-Olsen, 416 45 921 / [email protected]

Klubbleder NJ Henrikke Helland, 911 36 639

SØK STILLINGEN HER

FIRMA: TV 2

Mediehuset TV 2s virksomhet omfatter både lineær-TV med alle TV 2s kanaler og strømme-TV med TV 2 Sumo, samt Norges raskest voksende nyhetsnettsted, TV2.no.
TV 2 er Norges største kommersielle TV-kanal og en av landets sterkeste merkevarer.Mediehuset TV 2 står bak en rekke etablerte varemerker som TV 2, TV 2 Nyhetskanalen, TV 2 Zebra, TV 2 Livsstil, TV 2 Sportskanalen, TV 2 Humor, TV 2 Sumo, TV2.no og TV 2 Skole.Selskapets visjon er å skape uforglemmelige øyeblikk, mens de grunnleggende verdiene er å sjarmere, engasjere og utfordre.
TV 2 driver betydelig forretningsutvikling knyttet til morgendagens medier.