Stillingsannonse:

TV 2 søker nyhetsreporter i Oslo

Søknadsfrist: 4. mars

TV 2s nyhetsredaksjon lager hovedsendinger for TV 2 og produserer Nyhetskanalen og tv2.no.

Innenriksredaksjonen i Oslo har ansvaret for både å finne egennyheter og å rapportere pågående nyhetssaker. Tematikken er bred, men vi har en spesiell tyngde på krimstoff og politikk.

Fast stilling som nyhetsreporter i Innenriksavdelingen i Oslo

  • Vil du være med på nyhetslaget til TV 2 i Oslo?
  • Lage saker som når virkelig mange?
  • Grave fram egne nyheter som får konsekvenser?
  • Være med på å sette nasjonal dagsorden?
  • Liker du konkurranse, hektisk miljø og utfordringer?

Vi leter etter en journalist med godt kildenettverk, velutviklet nyhetsteft og stor arbeidskapasitet. Som forstår både TV og netts egenart som nyhetsplattform.

Du skal klippe nyhetsreportasjer til våre hovedsendinger på kveld, skrive nyhetssaker til tv2.no og selvsagt bidra på Nyhetskanalen – ofte live.

Samarbeidsevner er viktig, og du må like å jobbe i team.

Vi kan tilby store faglige utfordringer, god stemning og høyt tempo i et miljø med korte og effektive kommandolinjer.

Du vil gå inn i en turnus, så noe kvelds- og helgejobbing på påregnes.

Søknadsfrist mandag 4. mars.

Har du spørsmål kan du kontakte:

Redaksjonsleder Niklas Lysvåg, tlf. 41 42 33 27 eller [email protected]

Klubbleder Henrikke Helland, tlf. 911 36 639 eller [email protected]

SØK STILLINGEN HER.

Firma: TV 2

TV 2 har hovedkontor i Media City Bergen, en ledende medieklynge sentralt plassert i Bergen.
Her samles aktører innen media, teknologi, utdanning og forskning, som Bergens Tidende, Bergensavisen, NRK, TV 2 og deler av Institutt for informasjons- og medievitenskap.

TV 2 er Norges største kommersielle TV-kanal og et av landets sterkeste merkevarer.
Kanalen er en del av mediehuset TV 2, der virksomheten omfatter både lineær-TV og strømme-TV, samt Norges raskest voksende nyhetsnettsted, TV2.no. Mediehuset TV 2 står bak en rekke etablerte merkevarer som TV 2, TV 2 Nyhetskanalen, TV 2 Zebra, TV 2 Livsstil, TV 2 Sportskanalen, TV 2 Humor, TV 2 Sumo, TV2.no og TV 2 Skole.
Selskapets visjon er å skape uforglemmelige øyeblikk, mens de grunnleggende verdiene er å sjarmere, engasjere og utfordre. TV 2 driver betydelig forretningsutvikling knyttet til morgendagens medier.