Stillingsannonse:

TV 2 Nyhetene Oslo søker sommervikarer

Søknadsfrist: 17. februar

Har du et sterkt konkurranseinstinkt og liker å jobbe raskt med et bredt stoffområde?

Da kan sommerjobb hos TV 2 Nyhetene i Oslo være noe for deg.
Vi ser etter sommervikarer til blant annet følgende avdelinger:

  • TV2.no
  • Nyhetskanalen
  • Nyheter Underholdning
  • Nyheter Innenriks
  • Samfunnsavdelingen

Arbeidsoppgaver

Grave fram egne, harde nyheter som setter dagsorden og skaper debatt.

Du må produsere nettartikler, både under breaking news og gjennom en normal nyhetsuke.

Du har evnen til å tenke kreativt og nyskapende innen nyhetsjournalistikken.

Du må ha stor arbeidskapasitet, god presseetisk forståelse og gode samarbeidsegenskaper.

I nettredaksjonen vil din primære publiseringsplattform være TV2.no, men også Nyhetskanalen og TV2s 1830- og 21-sendinger.

Vi tilbyr

En spennende sommerjobb i en engasjert redaksjon i nye lokaler i Bjørvika, Oslo.

Stillingen kan medføre turnus- og reisevirksomhet.

Tiltredelse vår/sommer 2020.

Vi oppfordrer deg til å lage en kort video-CV hvor du svarer på følgende:

  • Hvorfor vil du jobbe for TV 2?
  • Hvorfor er du riktig person for stillingen?

Har du noen spørsmål vedrørende stillingen, ta kontakt med:

Sveinung Habbestad - redaksjonssjef, tlf : 90 12 85 70
Niklas Lysvåg - redaksjonssjef, tlf: 41 42 33 27
Henrikke Helland - klubbleder, tlf: 911 36 639

SØK STILLINGEN HER:

Firma: TV 2

Mediehuset TV 2s virksomhet omfatter både lineær-TV med alle TV 2s kanaler og strømme-TV med TV 2 Sumo,
samt Norges raskest voksende nyhetsnettsted, TV2.no. TV 2 er Norges største kommersielle TV-kanal og en av landets sterkeste merkevarer.Mediehuset TV 2 står bak en rekke etablerte varemerker som TV 2, TV 2 Nyhetskanalen, TV 2 Zebra, TV 2 Livsstil, TV 2 Sport 1, TV 2 Sport 2, TV 2 Sport Premium, TV 2 Sumo, TV2.no og TV 2 Skole.Selskapets visjon er å skape uforglemmelige øyeblikk, mens de grunnleggende verdiene er å sjarmere, engasjere og utfordre. TV 2 driver betydelig forretningsutvikling knyttet til morgendagens medier.