Stillingsannonse:

TU Media søker redaksjonell utvikler

Søknadsfrist: 20. mai

Bli med og skape journalistikk som betyr noe.

De siste to årene har vi opplevd en solid vekst i antall digitale abonnenter, og det er viktig for oss å videreføre denne suksessen. Utviklingen stopper aldri.

Teknisk Ukeblad Media publiserer nettsidene tu.no, digi.no, veier24.no, insidetelecom.no og diskusjon.no.

Vårt mål er å produsere journalistikk som er vesentlig for samfunnsdebatten og nyttig for alle som jobber profesjonelt med teknologi i Norge.
Vi har også et ønske om å være blant de fremste på å ta i bruk ny medie-teknologi.

Nå skal vi styrke redaksjonen med en ny redaksjonell utvikler.
Den vi søker kan programmere, har interesse for journalistikk og for teknologi.
Du vil bli inkludert i hele den journalistiske prosessen, og bør like å jobbe i team med andre i redaksjonen for å løse konkrete journalistiske oppdrag.
Du evner å jobbe med store datasett, og kan presentere funn ved hjelp av visualiseringer og andre metoder.
Det er også et ønske at du kan bidra til å utvikle og ta i bruk digitale verktøy for redaksjonen, som skrapere, varslingstjenester m.m.

De siste to årene har vi opplevd en solid vekst i antall digitale abonnenter, og det er viktig for oss å videreføre denne suksessen. Utviklingen stopper aldri.

Hvis du trigges av å jobbe i et miljø hvor vi vil veldig mye, og du selv har stor mulighet for å påvirke utviklingen, er det bare å ta kontakt!
Spørsmål kan rettes til digitalredaktør i Teknisk Ukeblad Media, Svein-Erik Hole, på telefon 909 69 053.
Søknad sendes til: [email protected] innen 20. mai 2019.

NJ-klubbleder i TU Media er Tuva Strøm Johannessen, som treffes på [email protected] eller telefon 936 98 810

Send søknad

Firma: Teknisk Ukeblad

Teknisk Ukeblad Media AS utgir TU.no, digi.no, Diskusjon.no, Insidetelecom.no, tjenestene Delta V, TU Jobb, TU Event, samt bladet Teknisk Ukeblad.
I tillegg driver selskapet fagbladet Våre Veger og veier24.no. TU Media har en omsetning på ca. 110 millioner kroner, ca. 70 ansatte og en samlet digital trafikk på ca. 2,4 millioner unike brukere per måned. Medieselskapet eies av TEKNA og NITO.