Stillingsannonse:

Dagbladet TV søker
SoMe-superhelt

Søknadsfrist: 1. oktober

Denne artikkelen er over ett år gammel og kan derfor inneholde utdatert informasjon.

Får du innhold til å fly på sosiale medier som Snapchat, TikTok, YouTube og Instagram? Har du utpreget tabloidfaglig kompetanse, populærjournalistisk teft og evner å spre kunnskapen du sitter på?

Dagbladet

Dagbladet er en del av Aller Media. Aller Media har en digital posisjon i verdensklasse som publisist med en bred portefølje av kjente merkevarer, i bredde og nisje.

Størstedelen av virksomheten vår ligger i media. Med sterke merkevarer som Dagbladet, Se og Hør, kk og SOL, som hele tiden utfordrer det etablerte – oppdaterer, underholder og opplyser vi på helt nye måter.

I tillegg er Ahead Group Norway, en av Norges ledende byrågrupperinger, en del av porteføljen til Aller Media.

I Aller Media har vi et godt og mangfoldig arbeidsmiljø med kolleger som deler raust av sin kompetanse. Mangfold blant våre ansatte er en styrke for oss, og vi er derfor opptatt av å sikre nettopp mangfold og inkludering gjennom en god balanse mellom kjønn, alder, etnisitet og kulturell bakgrunn. Vi oppfordrer derfor alle som er kvalifiserte til stillingen til å søke, uansett alder, kjønn og bakgrunn.

Selv om vi er et konsern med over 600 medarbeidere, er vi ikke som alle andre. Vi evner å snu oss fort, følge med og være foran. Det krever noe av oss, og det vil kreve noe av deg som søker jobb hos oss – men husk: Dette gjør vi sammen! Aller Media er der det skjer - sammen skaper vi nye muligheter for våre ansatte, for annonsører og for hele Norge.

Da kan du være den vi leter etter!

Dagbladet TV søker videojournalister til et prosjekt for å styrke og videreutvikle vår posisjon på tredjepartsplattformer. Vi trenger en kreativ videojournalist som kan hjelpe oss med å nå enda flere seere på Dagbladet.no gjennom sosiale medier.

Dine oppgaver inkluderer

  • Videoproduksjon: Skape fengende, informative og delbare videoer som får folk til å stoppe opp og se mer.
  • Kreativ strategi: Utvikle og iverksette en strategi for å engasjere målgruppen og øke antall visninger. 
  • Sosial magi: Bruke dine sosiale medieferdigheter til å spre Dagbladets videoer som ild i tørt gress.
  • Analyse og tilpasning: Kontinuerlig overvåke resultater, lære av data og tilpasse strategien for stadig bedre prestasjoner.

Du vil jobbe i et inspirerende miljø med dyktige kolleger og bli en del av et team som er dedikert til å lage det mest engasjerende og seervennlige innholdet.

Les om Dagbladets kvalitetspolicy her.

Stillingstype: Prosjektstilling (inntil 12 måneders varighet)

Tiltredelse: Etter avtale

Kontaktpersoner

Øystein Sæthre, redaksjonssjef, 99024411oystein.sethre@db.no

Mads A. Andersen, TV-direktør Aller, 95126166mads@aller.com

Elisabeth Dalseg, nestleder Dagbladets redaksjonsklubb, 98872936elisabeth@db.no

Søk på stillingen her

PS! Denne stillingsutlysningen er skrevet ved hjelp av kunstig intelligens (KI).

Lukk

Bygg inn artikkelen

Kopier og lim inn HTML-koden nedenfor på siden der du vil bygge inn denne artikkelen.

Tilpass innebygd innhold







Powered by Labrador CMS