Stillingsannonse:
Dagbladet TV søker
SoMe-superhelt
Søknadsfrist: 1. oktober
Denne artikkelen er over ett år gammel og kan derfor inneholde utdatert informasjon.
Får du innhold til å fly på sosiale medier som Snapchat, TikTok, YouTube og Instagram? Har du utpreget tabloidfaglig kompetanse, populærjournalistisk teft og evner å spre kunnskapen du sitter på?
Da kan du være den vi leter etter!
Dagbladet TV søker videojournalister til et prosjekt for å styrke og videreutvikle vår posisjon på tredjepartsplattformer. Vi trenger en kreativ videojournalist som kan hjelpe oss med å nå enda flere seere på Dagbladet.no gjennom sosiale medier.
Dine oppgaver inkluderer
- Videoproduksjon: Skape fengende, informative og delbare videoer som får folk til å stoppe opp og se mer.
- Kreativ strategi: Utvikle og iverksette en strategi for å engasjere målgruppen og øke antall visninger.
- Sosial magi: Bruke dine sosiale medieferdigheter til å spre Dagbladets videoer som ild i tørt gress.
- Analyse og tilpasning: Kontinuerlig overvåke resultater, lære av data og tilpasse strategien for stadig bedre prestasjoner.
Du vil jobbe i et inspirerende miljø med dyktige kolleger og bli en del av et team som er dedikert til å lage det mest engasjerende og seervennlige innholdet.
Les om Dagbladets kvalitetspolicy her.
Stillingstype: Prosjektstilling (inntil 12 måneders varighet)
Tiltredelse: Etter avtale
Kontaktpersoner
Øystein Sæthre, redaksjonssjef, 99024411, oystein.sethre@db.no
Mads A. Andersen, TV-direktør Aller, 95126166, mads@aller.com
Elisabeth Dalseg, nestleder Dagbladets redaksjonsklubb, 98872936, elisabeth@db.no
Søk på stillingen her
PS! Denne stillingsutlysningen er skrevet ved hjelp av kunstig intelligens (KI).